7 Temmuz 2015

Hola! Merhaba!



Me estoy congelando otra vez al mundo de los blogs que hace casi 10 años lo dejé. Un poco de memoria de almacenamiento y un poco para ser útil a alguien..
En el blog será mi experiencias de viajes y por supuesta será todo lo que me gustaba..
Durante el viaje, en mis manos hay un telefóno y una mapa a menudo (puedes ver en las fotos de abajo). Porque algunas ciudades es muy impresionante, por eso me olvido de la ruta dibujada..

''¡Mira! Allí hay una calle muy bonita. ¡Vamos!''
¡Seguidme!
Una nota: Lo siento por mi español:)

#bbblog #bbblog #bbblog

Neredeyse 10 yil once yazmayi biraktigim blog dunyasina tekrar donuyorum. Biraz can sikintisi, biraz hafizayi depolama, biraz da birilerine faydali olma..
Ne diyorlar, hayat paylastikca guzel!
Yazilarimda seyahatlerim agirlikli olacak sanirim, kestiremiyorum su an da ama keyifli olmasi icin elimden geleni yapacagim.

Resimlerden de gorebileceginiz gibi seyahatlerimi elimde telefon ve haritalarla cizdigim rotaya sadik kalmaya calisarak geciriyorum. Ama bazi sehirler o kadar guzel ki, pek mumkun olmuyor ve rotadan cikmak zorunda kaliyoruz.

''Aa! Orda guzel bir sokak gordum sanki! Hadi gidelim!''
Beni takip edin!




3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bir gıcıklık yapabilir miyim? Fotoğrafa resim demesek :)) ve hoşgeldin... yazılarını bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ¡zibidi! hosbuldum :)
    Haklisin dikkat etmemisim, tesekkurler uyari icin.
    Gorusuruz :))

    YanıtlaSil